Menu

Timeplan

Vi tilbyr et stort utvalg av treningstimer i våre treningslokaler hele uken. Du kan også trene styrke i vårt treningsstudio og vi kjører ulike treningstimer i vårt basseng.

Treningen er gratis for deg som er hotellgjest.

Ved vikar på timene kan det forekomme at instruktøren kjører en annen time en det som står nevnt i timebeskrivelsen på nett.

Timeplanen blir oppdatert dag for dag her på våre nettsider. Vi ønsker våre medlemmer og hotellgjester velkommen!

Treningsplan høst 2019_25.10.2019

 

 

08.30 -09.30 Morning Flow 60 min med Monica Myk og deilig start på dagen! Myk yoga og meditation. Passer alle.
10.00-11.00 Step & Styrke 60 min med Grete
17:30-18:30 Aqua Power 60 min med Gudrun En time i vann som er skånsom med intensitet, utholdenhet, styrke og balanse. Passer alle.
18.00-19.00 Sykkel 60 min med Helge Cycling Interval “Standup” Høyintensive intervaller på sykkelsetet Timen varierer mellom Litt sittende og mest stående posisjoner og mellom ulike typer for motstand. Passer for alle nivåer!
18:00-19:00 Basisball CenterCore 60 min med Jannet En effektiv basistime som har fokus på kjernemuskulatur, som skal sikre grunnlaget for en sterk og funksjonell kropp.
19.00-20.00 Funny Fatburn 60 min med Grete En kombinasjonstime med god gammeldags aerobic, step og styrke. En sammenhengende time med middels tempo.
07:00-08:00 Sykkel 60 min med Grete Sykkeltrening er en sosial form for trening som gir deg flotte bein, høy forbrenning og god kondisjon. Du velger selv motstand. Svetting og høypulstrening.
08.15-08.45 Tai Chi 30 min med Hanne En kinesisk kampsport hvor bevegelsene utføres i sakte fart. Skaper harmoni mellom kropp og sinn. Bevegelsene blir ofte praktisert som terapi for å oppnå bedre helse – særlig innenfor muskel- og skjelettplager - og økt livskvalitet i form av mindre opplevd stress. Ingen forkunnskap kreves. Passer alle.
09.00-10.00 Sykkel 60 min med Jannet Sykkeltrening er en sosial form for trening som gir deg flotte bein, høy forbrenning og god kondisjon. Du velger selv motstand. Svetting og høypulstrening.
10.00-11.00 Aqua 60 min med Gudrun Vanntrening med enkel koreografi og vannet som naturlig motstand. Passer alle.
18.00-19.15 Styrke 30 min/Tabata 45 min med Jannet Styrke: Utholdende muskeltrening med vektstenger og manualer. Belastningen reguleres etter eget behov og fysisk form. Effektiv styrke som tar for seg alle store muskelgrupper. Passer alle. Tabata: Den Japanske treningsteknikken er utrolig effektiv og tidsbevarende trening. Intervall trening på sitt aller beste. Hard trening.
19:30-21:00 Yoga 90 min med Tone
07:00-07:45 Styrke 45 min med Jannet
08:00-09:00 YOGA 60 min med Tone, time som kjøres nede i bassengområde
09.00-10.15 Core & styrke 75 min med Grete
17:30-18:30 Aqua sirkel 60 min med Gun
18.00-18:45 Styrke 45 med Grete
19:00-20:00 Basisball CenterCore 60 min med Cecilie
19:00-20:00 Sykkel 60 min med Grete
07:00-08:00 Sykkel 60 min med Lars Sykkel med morgen refleksjon. Det er en time som ikke er samme hver gang. Høy intensitet med 2 peaks i forhold til puls. Passer til alle.
08.30-09.30 Morning Flow 60 min med Monica
10.00-11.00 Aqua 60 min med Gun
18:00-19:00 Happy Hips 60 min med Maria En morsom dansetime som består av faste trinnkombinasjoner til svingende latinamerikanske rytmer med en anelse orientalsk krydring. Vi trener bl.a. kondisjon, bevegelighet, koordinasjon og balanse. Målet er glade og myke hofter, raske føtter, feminine bevegelser, bedre holdning og mer energi. Danseerfaring kreves ikke, bare at du liker å bevege deg til musikk og tør å slå deg løs.
19:00-20:00 DDP YOGA 60 min med Paal Erik Yoga inspirert time som kombinerer klassiske yoga posisjoner med styrke med egen kroppsvekt og rehabiliterings øvelser. Passer for alle.
08.00-09.00 Aqua power 60 min med Jannet En time i vann som er skånsom og med middels til høy intensitet, utholdenhet, styrke og balanse. Passer alle.
09.00-09.45 Styrke 45 min med Grete
10.00-11.00 Sykkel 60 min med Grete
18:00-19:00 Sykkel 60 min med Helge Cycling Interval “Standup” Høyintensive intervaller på sykkelsetet Timen varierer mellom Litt sittende og mest stående posisjoner og mellom ulike typer for motstand. Passer for alle nivåer!
08:00-09:00 Aqua 60 min med Gun
09.00-09.45 Sykkel 45 min - med gjeste instruktør
09:45-10:30 45 min styrke i sirkel med Jannet
14:00-15:00 Sirkel 60 min med Grete En time med seks stasjoner med 2-3 ulike øvelser. Jobber med bl.a slynge, strikk, vekter og egenvekt.
09:00-09:45 Thai Chi 45 min med Gun Timen kjøres i bassengområde En kinesisk kampsport hvor bevegelsene utføres i sakte fart. Skaper harmoni mellom kropp og sinn. Bevegelsene blir ofte praktisert som terapi for å oppnå bedre helse – særlig innenfor muskel- og skjelettplager - og økt livskvalitet i form av mindre opplevd stress. Ingen forkunnskap kreves. Passer alle.
17:30-18:30 Sunday PopUp - 60 min "Sunday Pop Up" en time hvor alt kan dukke opp, ulike treningstimer med ulike intensiteter og med ulike instruktører fra uke til uke. Ukens "Sunday Pop Up" time blir Basisball RAW med Cecilie